Tako rzecze rzecznik Play

Marka PLAY jest warta …

Prawie 2 miliardy (tak dokładnie to 1,920 mln) złotych wg Ranking Polskich Marek Rzeczpospolitej. W tym roku udało nam się przegonić zielonych nie tylko w wartości, ale również w sile marki. Metodologię poznacie czytając Rzepę. Dla mnie to ciekawy, trochę inny niż zwykle sposób oceny rozwoju naszej firmy rok do roku. PLAY w natarciu jak zwykle ;-) Nagrodę odebrał Bartek nasz CMO.

photo-2

Oczywiście polecam Wam tekst w jutrzejszym dodatku do gazety. Jest nawet wzmianka o blogu ;-)

Komentarze

  1. el papi napisał(a):

    marka play jest warta tyle co kot napłakał. klient niezadowolony = marka kiepska
    ciągnijcie od ludzi ile się da bo to długo nie potrwa, będą masowe rezygnacje, ja to prorokuje heheheRaportuj

    • Adrian napisał(a):

      Rezygnacje będą po 2Q 2014 roku jak trochę rozrusza się LTE, a w Play nadal będą prędkości do 15Mb/s…Raportuj

      • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

        Ja myślę, że tak nie będzie.Raportuj

        • ex napisał(a):

          Pan Gruszka, jak widać nie potrafi odczytać zapisu „1,920 mln”. W Polsce przecinek jest separatorem dziesiętnym, co oznacza znak używany do oddzielenia części całkowitej od części ułamkowej w zapisie liczby. Podsumowując 1,920 mln złotych = 1 920 000 złotych. Więc niech Pan nie ściemnia o 2 miliardach, bo wg podanych wyżej informacji PLAY jest warty niecałe 2 miliony, a nie dwa miliardy.Raportuj

        • Adam napisał(a):

          Ja już dwie umowy wypowiedziałem. Zostały jeszcze dwie. Niestety, nie potraficie zadbać o klienta, który generuje faktury na około 300 zł miesięcznie, a jest z Wami od początku istnienia sieci.Raportuj

    • manyaky napisał(a):

      Faktycznie interesujące. Napisz na serwisinformacyjny@rp.pl, za rok z pewnością wezmą Cię do jury z tym zmysłem rynkowym.Raportuj

    • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

      A skąd ten wniosek, że nasi klienci są niezadowoleni? Oczywiście zawsze tacy są i niestety jeszcze nikt sobie z tym na świecie nie poradził. Nie jesteśmy idealni i ciągle jest sporo do zrobienia. Obawiam się, że poziom niezadowolenia jest proporcjonalny u wszystkich. No, ale Ty pewnie masz na ten temat twarde fakty i badania i nie uda mi się Ciebie przekonać.Raportuj

      • Spamboy napisał(a):

        Wiele nie trzeba badać – wystarczy, że konsultujemy opinie we własnym gronie znajomych. Zapewniam, to bardzo skuteczne narzędzie badawcze, pozbawione wielu wad tych którymi muszą się posługiwać organizacje, by zbierać opinie o samych sobie.
        Odkąd pamiętam to najlepszym wyznacznikiem zadowolenia lub nie, była około środowiskowa opinia kolegów, przyjaciół rodziny.
        Swego czasu duże migracje z Plusa właśnie zaczęły się w taki sposób. Najpierw w środowisku znajomych chodziły pomruki niezadowolenia, potem zaczęły się pojawiać głosy trochę bardziej z zewnątrz aż tu ni stad, ni zowąd kogo się nie zapytałem, to był już w innej sieci…
        Jeśli Wasze badania nie potwierdzają pewnego mikroklimatu, który się powoli wytwarza wokół sieci, to znaczy, że macie do bani metody badawcze.
        Nie wnikam czy krążące opinie są słuszne czy nie, bo mimo że sporo zrobiliście w ostatnich latach dla rynku telkom, to nie wystarczy by utrzymać klientów. Niestety Polacy nie są lojalnymi klientami i szybo idą tam gdzie są mniej skubani. A niedotrzymywania obietnic nie obronią na dłuższą metę niskie ceny produktów.
        Metoda ‚złapać’ klienta na dobrą reklamę sprawdza się raz. No może dwa, jeśli za kolejnym pociśniemy jeszcze dobrym PR-em. Ten klient prędzej czy się połapie i wtedy kończy ‚znajomość’ ostrym butem… Konsekwencje proste do przewidzenia.Raportuj

        • Robert Olejnik napisał(a):

          Z tego co Napisałeś wynika że zamiast korzystać z analiz firm doradczych zajmujących się analizą siły i potencjału marki. Oceniających perspektywy rozwoju firmy i jej stan finansowy. Lepiej pogadać w gronie znajomych.
          Pozwolę się jednak z Tobą nie zgodzić. W każdym razie osobiście wolałbym opierać strategię dla mojej firmy o badania na nieco szerszej i bardziej zróżnicowanej grupie społecznej.Raportuj

          • kill649 napisał(a):

            Dobry produkt nie wymaga reklamy. Play to głównie marketing.
            W Niemczech na pytanie jaka sieć ma najlepszy zasięg i jakość usłyszysz od każdego Niemca tylko jedną nazwę….t-mobile.Czy tak można powiedzieć o Play? Tanio? Owszem. Ale ludzie nie kupują już w dyskontach byle czego.Raportuj

          • Poll napisał(a):

            No tak, pewnie, znajomy prawdę ci powie. Znając naszą, polską uprzejmość wobec siebie wzajemnie, mam pełną świadomość, że znajomy zrobi wszystko, bym nie miał lepiej niż on.Raportuj

      • el papi napisał(a):

        coraz więcej klientów narzeka na to, że macie słabą ofertę. widać po wpisach po forach internetowych, po opiniach rodziny, znajomych.
        teraz jeszcze ciągną do was z rozpędu, bo dobra opinia sprzed lat nadal jest w obiegu. co w końcu się zmieni jeśli wy nie zmienicie swojego podejścia (oferty) do klienta.
        nie ma co ukrywać, że kiedyś oferty playa były znacząco lepsze, obecnie są przeciętne.Raportuj

      • Krzysztof Chojnacki napisał(a):

        Zgadzam się co do poziomu niezadowolenia i jego wyrównania wśród wszystkich operatorów.

        Problem w tym, że żaden nie stara się chociaż minimalnie poprawić tę sytuację. Podstawowym i największym problemem jest BOK. Zamiast jednej scentralizowanej jednostki, istnieje kilkanaście firm obsługujących każdego z operatorów, a ludzie którzy odpowiadają za kontakt po pierwsze nic nie wiedzą, a po drugie nic nie mogą.
        Po trzecie ciągle starają się coś sprzedać zamiast rozwiązać problem.Raportuj

    • Robert Olejnik napisał(a):

      Naprawdę Uważasz że Twoja ocena jest bardziej miarodajna niż Ranking Polskich Marek Rzeczpospolitej ?
      Play wciąż przybywa klientów i nie widzę żadnych podstaw by prognozować radykalną zmianę tej tendencji.
      Jasne że nie jest idealnie i zawsze ktoś może być niezadowolony, jednak dla mnie wciąż jest to optymalny wybór. Choć oczywiście liczę że będzie jeszcze lepiej ;-)Raportuj

      • Dario27 napisał(a):

        klientow przybywa do pierwszej umowy,potem ida tam skad przybyli.wola wiecej zaplacic i miec solidnosc uslug.Raportuj

        • Kris napisał(a):

          o jakiej solidnosci piszesz?Raportuj

        • Robert Olejnik napisał(a):

          Oczywiście każdy ma swoje doświadczenia. Moje akurat są zupełnie inne, ale nie o to tu chodzi. Mimo czarnowidztwa kilku osób na tym blogu dane o ruchu klientów między operatorami pokazują że to wciąż inni powinni bardziej się starać ( w ocenie ich klientów ).
          Jasne że ta sytuacja może się zmienić, jednak póki co jest jak jest.Raportuj

        • walek napisał(a):

          Prawda jest taka, że w każdej sieci klienta traktują masowo. Play to mój 3 operator. Era -Czarno na białym naliczono opłatę za to co było darmowe. Pieniędzy nie zwrócono proponując darmowe minuty. Plus -bierna sieć jeśli chodzi o przedłużających umowy. W Play również miałem niemiłą przygodę ze złym naliczeniem ale sprawę rozwiązywano bardzo indywidualnie co uważam za dobre podejście do klienta.Raportuj

        • kill649 napisał(a):

          Dokładnie. Podpisuje się pod tym 5 kartami sim które wyniosłem już.Raportuj

        • Poll napisał(a):

          A statystyki dalej maja inne zdanie niż ty Dario27.Raportuj

        • rabadab napisał(a):

          chciałbym zobaczyć jaki jest % odsetek klientów rezygnujących z usług po zakończeniu ich pierwszego okresu umowy, bo jakoś nie sądze, żeby Twoje słowa miały pokrycie w liczbachRaportuj

      • diego napisał(a):

        krótko i na temat, kiedyś oferta play była znacząco atrakcyjniejsza od ofert konkurencji. w tej chwili jest zbliżona do konkurencji a niekiedy konkurencja wprowadza lepsze promo, za którymi play ledwie nadąża. klient nie jest głupi i widzi co się dzieje na rynku. ot choćby promocja świąteczna plusa trzy miej, jaką kontrofertę ma play – żadną, a ten kalendarzyk to pomyłka.Raportuj

      • Wielki Brat napisał(a):

        Naprawdę uważasz, że media mówią prawdę?Raportuj

  2. bałach napisał(a):

    GratulejszynRaportuj

  3. mirekb napisał(a):

    jak wam zalezy na marce to zadbajcie o zasieg.wlasny.pytanie-ile są warte maszty p4 i ile ich jest realnie dzialajacych,stan obecny?250mln euro w 2010 na 4g odpalone w marcu 2011 troche zmienilo.czekamy na wiecej lte w kieleckim..do kogo wam blizej romingowo-do plusa czy networks?Raportuj

    • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

      Rozumiem, że chcesz powiedzieć, że roaming naszych trzech partnerów to słabe rozwiązanie?Raportuj

      • dario napisał(a):

        Tak slabe…bo jestescie zalezni od kogos a nie od siebie.Pierwszenstwo w polaczeniach maja tamtejsi klienci sieci A w PLAY sa obslugiwani na roamingu na koncu.W mojej pracy dzis ,kilka osob co ma w PLAy(centrum Łodzi-Piotrkowska)rozlaczalo ich co chcwila podczas rozmow.Albo jak dzwonili do danych osob,nie slychac bylo nikogo.Pewnie powiesz ze aparaty sie popsuly?Wszystkie?Jest bardzo wielu klientow nie zadowolonych,podac cos konkretniej?To na priv.Dobrze wiecie jak dzialacie tylko nie naglasniacie tego,bo za duza afera by wyszla.Tak jak bylo ze mnna.Rozwiazaliscie sami umowe ze mna.Bez zadnych rozszczen.Pozdrawiam.Raportuj

        • xtr napisał(a):

          Ee poll był w łodzi i zasięg był na pewnoRaportuj

        • Kali napisał(a):

          to ja stary mamy inny problem. podpisalem na wakacjach aneks z tmobilem z ktoryn jestes od 10 lat a tu pozwujali anteny bo robia porzadek z orange i nie mam wcale zasiegu, Ozczywiscie pisze do nich ze to na firme i chce rozwiazac umowe ale absolutnie nie chca sluchac ! i co ty na to ? bo widac z twojej opowiesci ze play jest okRaportuj

        • Poll napisał(a):

          Bardzo możliwe, że klienci Play są na końcu u partnerów roamingowych, ale są. Ty u swojego operatora możesz być pierwszy, tylko co ci po tym, jak będziesz w miejscu, gdzie nie będzie on miał zasięgu w ogóle?Raportuj

        • poprawnie napisał(a):

          niezadowolonych – przymiotnik piszemy razem :) bo jakich ? niezadowolonych :)dbajmy o poprawną gramatykę :)Raportuj

      • Tomasz Rakowski napisał(a):

        Play jest ok. Jest bardzo dobre rozwiązanie z roamingiem. Ma dwie wady. Nie działa Handover, Play usilnie trzyma 101dB w swoim zasięgu jak ma 70dB i partnerów. I wtedy się rozmawiać nie da. Nie odpowiedział mi Pan co z iPhonem i wpisem na FB jak wrócić do ustawień sprzed LTE.Raportuj

      • Marcin Siemiński napisał(a):

        Ten roaming to genialna sprawa.Raportuj

  4. vhfresh napisał(a):

    CMO to znaczy co?Raportuj

  5. Robert Olejnik napisał(a):

    Gratulacje :) Kolejny miły akcent na koniec roku.
    Miłego świętowania :)Raportuj

  6. xtr napisał(a):

    Wartość jest taka jaka gotów jest zapłacić nabywca a tej podobno narazie nie poznamy. a tak to ta informacja jest akurat zła dla klientów.Raportuj

  7. Szymon Kuna napisał(a):

    Gratuluje P4 , myślę Marcin ma rację takie chwilę sa miłe, są niczym tort ale też każdy z załogi- wie jest trochę pracy i zawsze będzie. 10 mln klientów to jest wyzwanie i zawsze będą głosy niezadowolone.Trzeba robić swoje rynek jest trudny a P4 wciąż się musi rozwijać. Marka cały czas się buduje, powiększa bazę , koncentruje się na działalności operacyjnej.To co nalezy wspomnieć na plus to współpraca z Wośp.Trzeba też jednak popracować nad marka w segmencie biznes. Rozwój jest zapewniony kredyty powoli regulowane. Przyszłość wyglada dość fioletowo :)Raportuj

  8. walek napisał(a):

    „Prawie 2 miliardy (a dokładnie 1,920 miliona)”.

    mln = milion
    Pozdrawiam i proszę o koszulkę od Mikoplaya :)Raportuj

  9. kill649 napisał(a):

    To cena wywoławcza :-) ?!Raportuj

  10. Marcin Siemiński napisał(a):

    Zygmunt Solorz-Żak będzie miał co kupować.Raportuj

  11. paaa napisał(a):

    Play staje się najgorsza siecią klienci przedłużający umowę 25 miesięcy (klient z ulicy 24) nie wspominając o cenach i dostępności konkretnych aparatów umowa bez telefonu 15 miesięcy (było 12).
    „7 na 10 klientów” chyba zacznie szybko opuszczać tą sieć.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Taaaak, szczególnie uciekną do Orange tylko po to, by ich imina, nazwiska, adresy, nr PESEL, NIP i REGON zostały sprzedane w necie zainteresowanym „kontrahentom”Raportuj

      • Orange napisał(a):

        Panu to już podziękujemy. Poll obrońca uciśnionego PLAY’a.Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Ja nie bronie Playa bo Play nie rozdaje danych komu nie trza. To robi Orange.Raportuj

          • paaa napisał(a):

            Każdy handluje danymi bez wyjątku.Raportuj

          • kill649 napisał(a):

            Widzisz, z Orange wyszło ale Play tez będzie w to zamieszany.

            Już kilka miesięcy temu w imieniu kilku klientów Orange zgłaszałem, że dzwonią przedstawiciele Play i proponują przejście. Znali termin kończącej się umowy, imię nazwisko, abonament jaki płacili. A, wiadomo było, że przez telefon nic nie podadzą skąd mają informacje to kilka ustawek w punktach Play było.

            Dziwi mnie nagle dzisiejsze newsy na portalach. Bo zgłoszeń było kilka do operatora w celu wyjaśnienia i na Policje. Ale tak w temacie cisza była i nic. Nie bym uważał, że to ja się przyczyniłem to tego ale miałem wrażenie, że olali to ciepłym moczem i życie toczy się dalej w tym kraju.
            Fakt, że Orange już zaprzecza to nie ich pracownik. Oczywiście, że nie. Bo z firmy wynajętej i dziwnym trafem pracował w miasteczku Orange.

            Jak to House powiadał everybody liesRaportuj

            • Poll napisał(a):

              Jeśli Play także sprzedawał dane to będzie zamieszany. Ja jednak myślę, że Play kupował. Kupować można. Prawo nakazuje chronić dane i nie słyszałem by mówiło o ich pozyskiwaniu.Raportuj

  12. Marcin napisał(a):

    Tak czytam i śmieszy mnie to, jak ktoś pisze, że wszyscy zaraz odejdą z Play. Wszyscy to i ja, a ja nie odchodzę, więc nie piszcie za kogoś, tylko za siebie. Ja jestem zadowolony! Ot tak!Raportuj

  13. kannalonis napisał(a):

    Ja proponuję co by wszystkie mędy z tego bloga, które piszą, że „Play jest do du**” „Odchodzę” „To mój ostatni abonament” itd. Po prostu odeszły z sieci. Zakończcie abonament i do widzenia. Nie podoba się? to do widzenia. U innych jest lepiej? Idź do innych, dowidzenia! Bo marudzicie jak stare baby przebierające sałatę na targu.Raportuj

  14. Mocher power napisał(a):

    Brońmy playa w końcu jest najlepszy.Raportuj

  15. Wąski napisał(a):

    Staram się zrozumieć play, skąd taka decyzja na układ oferty. Dlaczego wszystko jest nielimitowane i dlaczego osobno.
    Wybierając teraz ofertę musimy zapłacić łącznie 80-90zł aby móc połączyć się z każda siecią, wysłać sms czy posurfować w sieci.
    Nie każdy wydzwania tysiące minut miesięcznie.
    Gdzie jest oferta skierowana dla takich ludzi???
    Obecna oferta stanowi zamach na nasze portfele, bo czy idąc do sklepu zamiast kilograma kartofli ktoś as zmusza do wzięcia całego wora??Raportuj

    • Poll napisał(a):

      No przecież jest taka oferta.Raportuj

      • Wąski napisał(a):

        Taaak? To pokaż mi proszę ofertę na np 300 minut na wszystko w tym stacjonarne, wymiennych na sms/mms i pakiet np 1GB. Chyba sam sobie kreujesz w głowie takie oferty, bo ani na stronie play ani w BOA nie mają takich…Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Oooo widzę że klient TM się narzuca. Jak mało rozmawiasz to taką ofertą będzie prepaid. Niestety świat się zmienia i wszystko idzie w kierunku nolimit.Raportuj

          • Wąski napisał(a):

            Jestem klientem Play, skąd wniosek, że z TM? Wszystkich osądzasz po 2 wpisach? Jasnowidzem jesteś?
            Nie chodzi o to, że świat się zmienia tylko o to, że play swoja ofertą zrobił zamach na nasza kasę. Dla kogoś kto mało dzwoni ale chce używać wszystkiego nie ma oferty niestety. Nie chce prepaida, wolę co miesiąc zapłacić abonament i mieć to z głowy.
            Sam napisałeś wyżej, że są takie oferty, pokaż proszę, chętnie przedłużę na takich warunkach.
            Co do nolimitu – nie mam zamiaru płacić za coś czego nie wykorzystam. A swoją oferta play chce mnie do tego zmusić.Raportuj

            • Wąski napisał(a):

              Powinna być oferta dla takich, którzy chcą mieć nolimit i dla takich, którzy tego nie chcą. Nikt nie powinien człowieka zmuszać do zapłaty za coś czego nie chce. Niestety play ma nasze zdanie i nasz wybór w głębokim poważaniu. Nie rozumiem takiego podejścia do klienta.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No przeczysz sam sobie. Raz piszesz, że chcesz używać wszystkiego (do tego jest nolimit) a drugi raz, że wszystko jest osobno.
              P.s. Nie jest istotne skąd wiem że masz związek z TM.Raportuj

            • Antypoll napisał(a):

              Poll wiesz, że Wąski jest z TM, bo jesteś jasnowidzem. To oczywista oczywistość. l nikt ci tutaj nie będzie wmawiał, że białe jest białe.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Skąd cienki zna utarte slogany jakie wbijają do głowy pracownicy TM pracownikom TM?Raportuj

        • Antypoll napisał(a):

          Może trzeba było drukowanymi napisać?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Możesz wybrać abo za 9,99 zł, gdzie masz nielimitowane do Play a za resztę płacisz zgodnie z cennikiem, bądź dokupujesz pakiety.Raportuj

  16. cinekk napisał(a):

    Wy tak mówicie, że macie tak dobre oferty… no ok. Aż takie złe nie są jeśli brać tylko samą kartę. Ale ceny waszych telefonów, dostęp do tych telefonów i cenników, do których są dodawane nowe telefony a te niedostępne nadal są w nim, to jest jakaś kpina. I ta cała polityka ‚zero informacji, dzwoń sam po salnach, znajdź sam’. A co do sklepu internetowego czemu od 2-mcy są te same telefony, których nikt nie kupuje a wy nadal je trzymacie?Raportuj

  17. Wąski napisał(a):

    Poll gdzie sobie przeczę? Korzystać ze wszystkiego nie oznacza, że potrzebuję do tego nolimitów. Naucz się czytać ze zrozumieniem. Co do Twoich bzdurnych podejrzeń o powiązania z TM, mam Ci podać mój nr klienta? Tak ciężko zrozumieć, że nie każdy chce nolimit??
    Krzysztofie, owszem mógłbym wziąć najtańsze abo za 9,99zł jak doradzasz, ale:
    -pakiet internetowy 10zł
    -pakiet na inne sieci kom 10zł
    -pakiet na stacjonarki 10zł
    -pakiet sms/mms 10zł
    I już się nam z 9,99 robi 49,99zł i to bez słuchawki.
    Dla kogo ta oferta? dla idiotów?
    Oferta ma być atrakcyjna a powyższa z pewnością taka nie jest.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Dobra. Miałem tego nie robić ale napisze tak: mam kolegę który w TM zajmuje się szkoleniem młodzieży „na słuchawce”, co mają odpowiadać klientowi który zadzwoni do BOK i powie, że w Play to jest to, czy tamto. Mają odpowiadać utartym, wykutym na pałę tekstem, który ty jota w jotę napisałeś. Nawet BOK z BOA zamieniłeś.Raportuj

      • Wąski napisał(a):

        Człowieku lecz się ale nie na głowę bo na to jest za późno. Wszędzie węszysz jakiś podstęp. Żal mi Ciebie, szczerze. Mam w nosie czy się biuro nazywa BOA czy IRA czy jeszcze inaczej, jestem zwykłym klientem nie przywiązującym wagi do nazewnictwa komórek firmowych mojego operatora sieci.
        Widać argumenty się skończyły, to trzeba wymyślić jakąś bzdurę aby tylko „moje było na wierzchu”.
        Jest mi przykro, że operator z którym jestem od prawie 7 lat nie przygotował oferty takiej, którą bym chętnie przyjął. To wszystko.Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Starałeś się tak przedstawić własne zapotrzebowanie na określone usługi by tylko jedna oferta, jednego operatora mogła im sprostać. Ta ofertą jest TM. Takie naprowadzanie jest najstarszym numerem na świecie.Raportuj

        • Poll napisał(a):

          „Jest mi przykro, że operator z którym jestem od prawie 7 lat nie przygotował oferty takiej, którą bym chętnie przyjął.”

          Skoro jesteś z Play od 7 lat to masz ofertę która cię interesuje. Pozostań przy niej zatem. Jaki problem, zwłaszcza, że jak nam tu próbujesz nawinąć makaron na uszy, oferty obecne są niby gorsze?Raportuj

          • Wąski napisał(a):

            A pomyśl logicznie czy opłaca się zostawać na starej ofercie za 65zł (AIM)? Oferta złą nie jest ale ma już 2 lata a przez ten czas sporo się zmieniło jak sam twierdzisz. No i nie jest już taka opłacalna bo za 5zl drożej mogę mieć niechciany nolimit i nową słuchawkę. Więc czy jest sens zostawiać tą ofertę?Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No ale przed chwilą napisałeś, że te „sporo zmian” cię nie interesuje.Raportuj

            • Wąski napisał(a):

              Bo mnie nie interesują nolimity, ile razy mam to powtarzać? Chciałbym odświeżoną ofertę zbliżona do tej którą mam obecnie. Niestety play ma w nosie mało dzwoniących klientów i na silę chce mnie uszczęśliwić nolimitami, których jak już pisałem wiele razy n i e p o t r z e b u j ę…
              Play nie daje mi wyboru, albo bierzesz nolimity albo spadaj. I to ma być fair zachowanie operatora?Raportuj

            • Poll napisał(a):

              To co ty chcesz odświeżać? Masz dobra ofertę AIM za 65zł i pozostań przy niej lub weź odświeżoną ofertę za te same pieniądze. To że jest to nolimit nic nie zmienia skoro za niego nie płacisz.Raportuj

            • Klient napisał(a):

              Nie dyskutuj z Pollem. Sprowadza Cię do swojego poziomu i pokonuje doświadczeniem.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              On juz się sam sprowadził do twojego poziomu pisząc, że nowa oferta nolimit jest „sporo się zmieniło” za cenę wyższą o 5złRaportuj

            • Klient napisał(a):

              Skąd wiesz jaki jest mój poziom? Znasz mnie? Piszę na tym blogu rzadko lecz tym razem nie mogłem się powstrzymać widząc twoje zarozumialstwo i bezczelność Poll.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ty se piszesz o moim chamstwie izarozumialstwie a ja zadaje pytanie: w którym miejscu? Zawsze ono pozostaje bez odpowiedzi. A poziom twój znam bo czasami go czytam.Raportuj

            • Klient napisał(a):

              Zarozumialstwo bo zawsze wiesz najlepiej. Chamstwo, bo obrażasz innych pisząc, że się nie znają i to co mają do powiedzenia jest głupie i pokrętne.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Klient, czy każdy kto wie od ciebie lepiej jest zarozumialcem? Czy ja się tym pysznię, że wiem lepiej? Przecież to ty określasz mnie jako wiedzącego lepiej. To ty mi robisz reklamę. Mam protestować? Przecież akurat to, to właśnie ty wiesz najlepiej. Nie jest chamstwem udowodnić komuś, że się nie znasz i to co masz do powiedzenia jest głupie i pokrętne. Zrobiłem to przed chwilą udowadniając ci, że się mylisz sądząc, iż nie będę mógł zagłosować w ankiecie wielokrotnie.Raportuj

        • Antypoll napisał(a):

          Poll to przecież od brzozowego Antoniego jest. Już to wcześniej zauważyłem.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Dokładnie to co ty napisałeś jest wpajane pracownikom TM aby robili naloty dywanowe i bombardowali nolimity Playowe. Wam się to nie opłaca?Raportuj

  18. cinekk napisał(a):

    hah Poll już sam ze sobą pisze :D!Raportuj

  19. Wąski napisał(a):

    A jeśli Pollu chcesz, to mogę Ci podać mój numer klienta, powtarzam raz jeszcze. Napisz tylko na jaki mail wysłać bo nie będę tego robił publicznie i sam się przekonasz czy jestem klientem play czy też nie.
    Co do TM, nigdy nie miałem i nie mam zamiaru mieć. Miałem przez 2 lata kontrakt w erze i podziękowałem – nie lubię oszustów (naliczanie opłat za net, który nigdy wtedy nie był używany).
    Prawie 7 lat temu przeszedłem 2 numerami z Idea/orange do play. Mieli najlepszą ofertę na rynku. Obecnie oferta jest średnia i to bardzo. No i te wciskanie no limitów na siłę. Nie chcę. Nie wykorzystam tego, nie będę płacił za coś czego nie potrzebuję.
    Idz sobie kup 5 ton kartofli i usyp kopczyk pod domem, skoro lubisz wydawać pieniądze na niepotrzebne rzeczy.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      A co mi za różnica czy mam 5 ton ziemniaków czy 100kg skoro koszt i tego i tego jest ten sam?Raportuj

      • Wąski napisał(a):

        Rzeczywiście taki sam, gdzie?
        Liczyć się chyba uczyłeś w jakiejś dziwnej szkole.Raportuj

        • Poll napisał(a):

          No przed chwilą sam napisałeś, że masz AIM za 65zł, ale od tamtego czasu „sporo się zmieniło” na lepsze. Dopłać 5zł i będziesz miał „sporo się zmieniło” za niemal identyczne pieniądze.Raportuj

          • Wąski napisał(a):

            Nie do końca, nie będę miał na stacjonarne. Musiałbym dopłacić 15zł a to już spora różnica. 375zł w skali kontraktu a to jak dla mnie sporo. No i płace za coś co jest mi zbędne, czytaj – nolimity.Raportuj

          • Wąski napisał(a):

            I nigdzie nie napisałem, że zmieniło się na lepsze, nie dodawaj sobie od siebie do moich wpisów.
            Zmieniło się owszem, dla tych którzy dużo dzwonią, dla takich jak ja na gorsze niestety.Raportuj

  20. Piotr napisał(a):

    OFERTY PRACOWNICZE DLA OSÓB LUBIĄCYCH NASZ FANPAGE
    Jeśli jest ktoś zainteresowany ofertą z nowym numerem lub przeniesieniem numeru do Play , zapraszamy do punktu w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu.
    https://www.facebook.com/pages/Salon-Play-Pasa%C5%BC-Grunwaldzki-poziom-1/1400847970129822Raportuj

  21. Wąski napisał(a):

    Człowieku, tłumaczyłem wyżej dlaczego nie opłaca się zostawać przy starszej. Sam kręcisz i to bardzo. Nie mam ochoty dłużej z tobą dyskutować bo to jak rzucanie grochem o ścianę. Kto potrafi czytać ze zrozumieniem sam wyciągnie wnioski z naszej dyskusji. Ja mam swoje zdanie na ten temat i niestety jestem zawiedziony pominięciem w ofercie play klientów którzy mała dzwonią ale potrzebują mieć połączenia na wszystko.
    Zbieram się do pracy. Pozdrawiam panie Marcinie Gruszka vel Poll. Miłego dnia.Raportuj

  22. Wąski napisał(a):

    Jeżeli dla ciebie 15zł więcej to jest zbliżona cena to powodzenia. Podam nr konta możesz wpłacać co miesiąc, nie pogniewam się.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      No ale za to masz odświeżoną ze „sporo się zmieniło” ofertę i słuchawkę oraz stacjonarne.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Nie ma problemu. Mogę ci wpłacać 15zł tylko poproszę mi odświeżyć ofertę, poproszę stacjonarne i słuchawkę do tego. Juz lecę i wpłacam ci 15zł za listopad nawet.Raportuj

  23. Michał Ślązak napisał(a):

    Nadal nie umiecie zadbać o stałych klientów będących z Wami 6 lat i terminowo płacących faktury w wysokości 200 zł 1 nr właśnie przechodzi do orange Cieszcie się marką warta prawie 2 miliardy a olewajcie stałych klientów to daleko nie zajdziecie. Coś takiego jak dział utrzymania klienta u Was NIE ISTNIEJE ParanojaRaportuj

  24. Szymon Kuna napisał(a):

    @Poll skoro tak kasą na prawo i lewo to pomyśl przenieś numer znow do O nowe forum itd, albo o tej karcie SIM zZimbabwe pomyśl. Chlopie masz łeb jak sklep dorzucić te 15 zł do abo co ci szkodzi .Co się bedziesz z ludźmi męczył.Raportuj

  25. Th0mas napisał(a):

    Pogielo Was z tym angielskim? To juz nie mozna napisac dyrektor dzialu marketingu, tylko CMO?Raportuj

  26. AntyPlus,Orange,Tmobile napisał(a):

    Dziękować że Play powstał w Polsce do dziś byśmy mieli stawki 0,80 minuta do wszystkich i konto ważne przez 3 dni za doładowanie 5zł o zasięgu już nie wspominając:)Raportuj

  27. marc napisał(a):

    Oferta Play robi się tragiczna .A takie rankingi marek są wiarygodne ale tylko w krótkim okresie .Za rok marka Play może być warta 1/10 .Ja też jestem klientem ,który raczej przeniesie numery na początku stycznia .Oferta jest tragiczna bo :taryfy są mało elastyczne oraz nie macie w ofercie prawie wcale aparatów ,które można dostać od ręki (żenada).Porównałem ofertę z innymi sieciami i jest dużo lepiej .To że dajecie nielimitowane na stacjonarne to żart (chyba że ktoś dzwoni tylko po urzędach).Zresztą wystarczy przeczytać wątek na forum play ,który założyłem (tam jest moje zdanie i innych niezadowolonych klientów).Pozdrawiam „wielką markę „.Raportuj

  28. marc napisał(a):

    Za rok kalendarzowy czy po nowym roku?;)Zresztą ważne są kryteria jakie były podstawą wyceny danej marki.Dla mnie najważniejszym kryterium jest liczba zadowolonych klientów.Zróbmy na blogu ankietę z kilku pytań badającą poziom aktualnego zadowolenia/niezadowolenia klientów korzystających z abonamentu .Wtedy będzie można wyciągnąć bardzo owocne wnioski .Mogę podrzucić przykładowy zestaw pytań .Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Taaaa, a sikorek weźmie udział 300 razy w tej ankiecie.Raportuj

      • Klient napisał(a):

        Czy ty naprawdę jesteś taki głupi jak to co piszesz Przecież można prosto zablokować powtórne wypełnienie ankiety biorąc pod uwagę to samo IP.Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Nie wierzę, że Ty wierzysz, że to jest rozwiązaniem wszelkich problemów.Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Jestem w stanie zagłosować bliżej nieokreśloną ilość razy. I kto tu jest głupi? Ja który twierdzę, że sikorek będziesz głosował do skutku, czy ty wierząc w blokadę IP?Raportuj

    • madzia napisał(a):

      za rok to za rok! nie rozumiesz polskiego ? ;) za godzinę to za godzinę a za tydzień to za tydzień. Zresztą wiele rzeczy nie rozumiesz, szukasz zaczepki? Boli mocno ze już nie plus ani era tylko Play najcenniejszą marką ? trudno – będziesz żył w bólu ;PRaportuj

      • marc napisał(a):

        Czytaj ze zrozumieniem to był żart:)Jak mam się czepiać treści twojego wpisu to – przespałaś przemianę ERY w T-Mobile ….Boleć to może brzuch ,głowa. Napisałem że mam numery w Play .To Twój komentarz jest ewidentną zaczepką .Czy jako abonament czerpiesz dodatkowe korzyści z tego ze Play jest tak cenną marką ?.Choćby marka Play była warta nie wiem jak dużo ,to dla mnie jako klienta ważna jest oferta .A wartość marki w dużej mierze zależy od klientów ich ilości oraz zadowolenia .Więc przez nietrafioną ofertę marka może bardzo szybko stracić swoją pozycje budowaną przez lata . Co do ankiety to każdy biorący udział musiałby podać numer z tel.(oczywiście z Play ).Na blogu to raczej ciężko byłoby to zrealizować – prędzej na forum Play .Raportuj

  29. TATANS napisał(a):

    WITAM. SKORO MARKA PLAY JEST TYLE WARTA TO MOŻE USTAWILIBYŚCIE SOBIE DOBRZE ZEGARKI. W STRONIE ŚWIĘTA W PLAY CHCĘ OTWORZYĆ OFERTĘ NA 18 GRUDNIA, JEST GODZ. 10.10 A TAM WYSKAKUJE INFORMACJA ŻE OFERTA DOSTĘPNA JEST OD 10.00.
    P.S. TAK DZIAŁO SIĘ PRZEZ WSZYSTKIE POPRZEDNIE DNI.Raportuj

  30. Marcin Siemiński napisał(a):

    Szkoda że nie zrobili promocji na święta dla oferty na kartę jakiś pakiet internetowy jak Orange lub doładowania promocyjne.Raportuj

  31. marc napisał(a):

    Czy może Play dotknął jakiś kataklizm albo plaga że nie ma praktycznie aparatów do wyboru ? W innych sieciach nie mają takiego problemy z dostępnością choćby Lumi 520 i 720 .Obiecałem młodszemu bratu aparat jak będę przedłużał umowę .Chciałem zmniejszyć abonament – nie dość że nowe taryfy są mniej korzystne (bynajmniej dla mnie ) .To jeszcze dostępność aparatów od dwóch miesięcy nie poprawia się ……….Raportuj

  32. marcin napisał(a):

    Pytanie do pana Gruszki.
    Czy planujecie jeszcze obnizki cen telefonow do swiat .Skonczyla mi sie umowa i nie wiem czy warto na cos jeszcze czekac? Miala byc obnizka ceny htc one dla firm.Raportuj

  33. niki2008 napisał(a):

    play to jedna wielka ściema. mam 2 telefony w abonamencie dla firm i internet. Telefony to jakieś chińskie śmieci od nowości oddaje je na gwarancje po czym wgrywają soft i na tym się kończy a telefon jak przed naprawa tak samo i po naprawie. Zastępczego oczywiście nie dają bo nie maja, a abonament płacić musisz a że połakomiłeś się na telefon (z którego korzystać nie możesz) no to nie dosyć że abonament jet wyższy to i umowa na dwa lata. Jak tylko skończy się umowa to się przenoszę, telefony są mi potrzebne w celach firmowych i nie mam czasu na latanie co 2 tygodnie do salonu oddawać telefon na gwarancje która i tak nic nie daje.Raportuj

  34. Wojtek napisał(a):

    Marcin, czy to normalne w waszej sieci zabierać aktywny numer z zawartością kilkudziesięciu zł i przekazywać go za darmo osobie z drugiego końca Polski?
    Dwa miesiące jestem bez numeru, obcy gość ma mój numer i pieniądze a wy macie to głęboko.

    Kilka reklamacji, mail do Ciebie, olewka totalna z waszej strony.

    Ostrzegam ludzi, nie trzymajcie za dużo na koncie… bo możecie obudzić się bez numeru i pieniędzy a play będzie w twarz Wam pluć.Raportuj

  35. Ryszard napisał(a):

    Czytam i chyba wszystko już napisaliście….. Sieć play schodzi na psy! Brak SZACUNKU dla stałego klienta! i nikt nie chce tego naprawić… polityka firmy okropna może jak przestaniemy płacić faktury ktoś się nami zainteresuje……..Raportuj

  36. Szakal napisał(a):

    A mnie ciekawi co was zainspirowalo do ustalenia cen aparatow telefonicznych???
    Przyklad: galaxy s3mini przy podobnych abonamentach:
    Play: 499zl
    Orange: 99 zl a przez net nawet 49zl.
    Konczy mi sie wkrotce umowa a ze potrzebuje fon tosklania mnie do rozgladania sie po konkurencji.
    Z calym szacunkiem dla tej sieci nie zostane tu, przy tej ofercie. Nie jestem sentymentalny. Poprostu szukam tego co jest najkorzystniejsze.
    A ze celebryci przechodza, to mnie wogole nie rusza. Jak bede zarabial tyle co oni to bedzie mnie walic gdzie jestem…Raportuj

  37. goto napisał(a):

    zgadzam sie z szakalem ceny wysokie brak wyboruRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty