Jak rozwijało się Play24 w 2023 roku?

Udostępnij

Jedną z pierwszych rzeczy, którą każdy klient powinien zrobić przechodząc do Play czy wybierając nowy numer jest zainstalowanie naszej aplikacji Play24 – to prawdziwy niezbędnik, gdzie można zarządzać swoimi usługami, bezpiecznie i szybko opłacić fakturę czy uzyskać pomoc.

Jeśli jej jeszcze nie macie to zapraszam Was do sklepów z aplikacjami, gdzie możecie ją pobrać, oczywiście za darmo:

To od wielu lat najlepiej oceniana aplikacja do „samoobsługi” wśród operatorów, ale to nie oznacza, że zespół odpowiedzialny za jej rozwój spoczął na laurach – co to to nie 💪 Tym wpisem chcemy pokazać Wam co w minionym roku działo się w Play24. Zobaczcie:

Luty – dodaliśmy nową sekcję – Twoja karta SIM. Jak sama nazwa wskazuje znajdują się tam informacje na temat karty znajdującej się w Twoim smartfonie. Obok numeru seryjnego można zobaczyć także typ karty – fizyczna lub eSIM.

Marzec do aplikacji Play24 zaprosiliśmy klientów ofert na kartę korzystających z Virgin Mobile oraz klientów z usługami Play dla domu, czyli telewizji i internetu światłowodowego. Dzięki temu jeszcze aplikacja stała się dostępna dla jeszcze szerszego grona osób, które wszystkie swoje usługi mogą mieć w jednym miejscu.

Kwiecień – umożliwiliśmy wymianę fizycznej karty SIM na eSIM z poziomu aplikacji, bez potrzeby wizyty w salonie. Proces jest szybki, prowadzi za rękę krok po kroku i wciąż zapewnia wysokie bezpieczeństwo – pamiętajcie, że macie 3 godziny na reakcję.

Czerwiec – udostępniliśmy aktualizację o numerze 10.0, dzięki której dołączenie do Play jest jeszcze prostsze! Wystarczy pobrać aplikację, wybrać najlepszą dla siebie ofertę na kartę i podać adres, na który wyślemy starter – to wszystko z poziomu aplikacji! W tym miesiącu do Play24 zaprosiliśmy też klientów ofert abonamentowych Virgin Mobile, aby zapewnić im jak najlepszy komfort zarządzania swoim kontem.

Lipiec – w tym gorącym miesiącu informowaliśmy o przekroczeniu bariery 7 milionów numerów, którymi zarządzacie z poziomu aplikacji. Wielkie brawa dla całego zespołu tworzącego naszą perełkę 👏 Zamiast wypoczywać wybrali bardziej ambitną opcję – dodanie nowej funkcji w postaci możliwości zdalnego zmiany nazwy i hasła do domowej sieci Wi-Fi oraz szybkiego restartu routera. Sprawdźcie też naszą listę najczęściej zadawanych pytań w tym temacie oraz stronę pomocy.

Wrzesień – we wrześniu użytkownicy naszej aplikacji zyskali możliwość, którą docenią na przykład podczas przyjmowania gości i podłączania do domowego Wi-Fi ich smartfonów. Wystarczy kilka tapnięć, aby wygenerować kod QR umożliwiający podłączenie się do routera. To wygodny sposób, dzięki któremu nie trzeba wybierać nazwy naszej sieci i wpisywać skomplikowana hasła, aby błyskawicznie zyskać dostęp do internetu.

Listopad – w Twojej okolicy planujemy prace techniczne związane z internetem światłowodowym? A może usługi są chwilowo niedostępne i pracujemy nad ich przywróceniem? Taki status od listopada można zobaczyć w Play24 wraz z planowaną datą pełnej dostępności usługi. Warto zajrzeć właśnie tam przed ewentualnym kontaktem z naszą Obsługą Klienta.

Grudzień – również klienci Virgin Mobile otrzymali możliwość wymiany fizycznej karty SIM na eSIM za pomocą Play24, a cała aplikacja zyskała świąteczny klimat 😉

Jak widzicie ekipa odpowiedzialna za aplikację Play24 nie próżnuje! Należą im się wielkie brawa za owocny 2023 rok 👏 Nie wiem, jak Wy, ale mnie naprawdę ciekawi, jakie nowe funkcje i usprawnienia wdrożą w tym roku 💪

Zobacz więcej

3 KOMENTARZE

  1. Kilka lat temu pytałem czy Play24 pojawi się na Android TV. Jest jakaś szansa?
    Skoro wysyłacie startery nowym użytkownikom to moglibyście umożliwić obecnym użytkownikom wymianę karty SIM na podobnej zasadzie. Mam starszy telefon z kartą Micro SIM. Planuję zakup nowszego ale tam potrzebna jest karta Nano SIM. Czyli muszę udać się do salonu. W mojej okolicy z tego co wiem wymiana Micro na Nano polega na przycięciu karty i oszlifowaniu pilniczkiem do paznokci. :) Przynajmniej tak było jakiś czas temu. A przecież mógłbym zamówić nowy starter/kartę kurierem przez Play24. Mógłbym nawet go opłacić. Taka forma wymiany byłaby też przydatna w przypadku zagubienia, kradzieży telefonu. Wchodzę na Play24, zgłaszam chęć zablokowania karty SIM i proszę o przysłanie nowej, duplikatu.

  2. To prawda wymiana karty SIM fizycznej zdalnie powinno być standardem jak u konkurencji. Wystarczy dowolny starter i wymiana przez aplikację. Ogromny + za możliwość zarządzania innymi numerami od rodziny.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości